Hulp op afstand..

Veel problemen kunnen ook worden opgelost door een 'Hulp op afstand' sessie. U hoeft de deur niet uit en wij ook niet. Dit scheelt de voorrijkosten en bovendien bent u in de meeste gevallen direct geholpen!

(Wellicht overbodige) Opmerking: Bij Hulp op Afstand zijn we afhankelijk van uw en onze internetverbinding. Zijn hier problemen mee, dan kunnen we u waarschijnlijk niet helpen op deze manier.

Teamviewer

Voor Hulp op Afstand gebruiken we het programma Teamviewer. Dit is één van de marktleiders op dit gebied. 

De verbinding met u wordt beveiligd door een Sessie nummer (ID) en een wachtwoord. Deze worden per sessie gegenereerd door het programma. Aan het begin van de sessie zullen we hiernaar vragen en wanneer u deze door heeft gegeven kunnen we met u meekijken en uw computer bedienen. Tijdens de sessie zullen we uiteraard ook telefonisch toelichten wat we allemaal voor u aan het doen zijn. 

Aan het eind van de sessie kunt u het programmaatje sluiten (kruisje rechtsboven). Indien Teamviewer niet direct wordt herstart, bijvoorbeeld omdat Windows tijdens de sessie opnieuw moet worden opgestart, zal eerst het wachtwoord wijzigen en na een tijd ook het Sessie-ID nummer.

Op deze wijze wordt onbevoegde/ongewenste toegang voorkomen.

Als Teamviewer nog niet op uw computer staat, kan het via de knop rechts worden gedownload!

 

(We begeleiden u met alle plezier bij de installatie hiervan)